skip to Main Content

متقاضی محترم مشارکت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
اطلاعاتی که هنگام پیش ثبت نام آنلاین در این سایت توسط مشارکت کنندگان درج می گردد در تمامی اسناد و کتب و بولتن های نمایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و برگزارکننده مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات اشتباه نخواهد داشت.

خواهشمند است نهایت دقت را در انجام  ثبت نام آنلاین اولیه به عمل آورید. همچنین خواهشمند است از تکمیل فرم ثبت نام آنلاین اولیه، بیش از یک باراکیدا خودداری نموده و جهت دریافت نتیجه ثبت نام در نمایشگاه ؛ پست الکترونیکی (ایمیل) معتبر و شماره همراه خود را وارد نمایید.

گروه کالایی نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

  • محصولات سرمايشي و گرمايشي( شامل: يخچال، يخچال‌فريزر، فريزر، كولر، پنكه، آب ‌سردكن، بخاري، سماور، آبگرمكن، پكيج، شومينه، سيلندرگاز، هيتر و …).
  • لوازم برقی کوچک( شامل: جاروبرقي، اتو، آبميوه‌گيري، سشوار، چرخ ‌گوشت، آسياب، چاي‌ساز، ساعت، چرخ‌خياطي، ترازو، قهوه‌ساز و…).
  • محصولات صوتي و تصويري( شامل: تلويزيون، ضبط‌صوت، راديو، دي‌وي‌دي و …).
  • ماشين‌هاي شوينده(شامل: ظرفشويي، لباسشويي اتوماتیک و دوقلو و …).
  • محصولات پخت ‌و پز( شامل: اجاق‌گاز، كباب‌پز، باربيكيو، سرخ‌كن، اجاق فر، مايكرو ويو، هواپز و …).
  • اجزاء و قطعات( شامل: انواع الكتروموتور، كمپرسور، شيركنترل، شيرآلات، ترموكوبل، رگولاتور، جرقه‌زن، سيم و كليد و پريز، بوردهاي الكترونيك، هواكش و …).
  • ظروف ( شامل: چینی، بلور، کریستال وتزئینی و …).

نحوه پیش ثبت نام در نمایشگاه

مرحله اول – پیش ثبت نام در وب سایت اختصاصی نمایشگاه

متقاضیان مشارکت در نمایشگاه موظفند در وب سایت اختصاصی نمایشگاه به آدرس  www.hamex.ahamiran.com ( قسمت سامانه ثبت نام آنلاین) پیش ثبت نام نمایند.

مرحله دوم بررسی مدارک ارزی-ریالی

پس از ثبت نام اولیه و دریافت کد کاربری و رمز عبور ، متقاضیان موظف به بارگزاری مدارک زیر به صورت اسکن شده و خوانا جهت بررسی و اخذ تأییدیه مجاز بودن ثبت نام متقاضی در بخش ریالی یا ارزی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در پنل کاربری خود می باشند. پاسخ ستاد به مدارک ارسالی از طریق ارسال ایمیل مندرج در ثبت نام متقاضی خواهد بود.

  • مدارک مورد نیاز تولید کنندگان داخلی:
    • پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت یا گواهی فعالیت صنعتی یا کارت شناسایی کارگاه یا پروانه صنفی تولیدی (ارائه جواز تاسیس و یا نامه از اتحادیه های مرتبط جهت مشارکت در بخش تولید کنندگان داخلی مورد قبول نمی باشد).
    • آگهی تأسیس و روزنامه رسمی (برای اشخاص حقوقی).
    • تصویر کارت ملی مدیر عامل ( برای اشخاص حقیقی).
    • گواهینامه فارسی و لاتین ثبت علامت تجاری ( برند).
    • گواهی تأییدیه استاندارد کالاهای اجباری.
    • بروشور و کاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاهایی که توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    مدارک مورد نیاز تولید کنندگان OEM:

  • OEM مخفف Original Equipment Manufacture و به معنی استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با برند کمپانی دیگر است.
    • گواهی فعالیت تولید بدون کارخانه از وزارت صنعت، معدن و تجارت.
    • آگهی تأسیس و روزنامه رسمی.
    • تصویر کارت ملی مدیر عامل.
    • گواهینامه فارسی و لاتین ثبت علامت تجاری ( برند).
    • بروشور و کاتالوگ شرکت متقاضی در خصوص کالاهایی که توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ارائه خواهد شد.
  • مدارک مورد نیاز واردکنندگان:
    • ارائه مجوز نمايندگي مجاز جهت واردات كالا.
    • بروشور و کاتالوگ در خصوص کالاهایی که توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ارائه خواهد شد

    توجه:

    در صورتی که شرکت وارد کننده در ایران به ثبت رسیده باشد ؛ مدارک زیرجهت تأیید حضورباید ارائه گردد:

    • آگهي تأسيس و روزنامه ‌رسمي شرکت (براي اشخاص حقوقي).
    • گواهینامه فارسی و لاتین ثبت علامت تجاری ( برند).
    • بروشور و کاتالوگ در خصوص کالاها یی که توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

    مرحله سوم: پرداخت وجه مشارکت در نمایشگاه

  • پس از تایید مدارک متقاضی از سوی ستاد برگزاری ؛ متقاضی  پیش فاکتور غرفه و خدمات را در پنل کاربری شرکت دریافت و  فیش واریزی در قسمت پنل کاربری شرکت (ثبت فیش واریزی)بارگزاری نماید.

مرحله چهارم- تکمیل فرم های ثبت نام

  • تکمیل فرم کتاب نمایشگاه به صورت آنلاین در پنل کاربری شرکت.
  • پرینت و تکمیل فرم تعهد امور حفاظتی و امنیتی و فرم تعهد پرداخت هزینه ارزی- ریالی با مهر و امضاء و بارگزاری در پنل کاربری شرکت ( قسمت ارسال مدارک).
  • مبلغ چک تعهد پرداخت هزینه ارزی – ریالی به میزان ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به ازاء هر متر مربع غرفه درخواستی در وجه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳می باشد که بعد از ثبت چک در پنل کاربری شرکت؛ باید  اصل چک به واحد مالی انجمن ارائه گردد.
  • تکمیل اطلاعات و عکس پرسنل غرفه دار در در پنل کاربری شرکت.
  • تکمیل فرم شماره۱(ویژه تمام شرکت کنندگان ریالی خودساز) و فرم ۱/۱ (ویژه مشارکت کنندگان ریالی با تجهیزات پیش ساخته )وفرم ۵ تعهد غرفه سازی ، جمع آوری و تخلیه (ویژه شرکت کنندگان خودساز) و بارگزاری در پنل کاربری شرکت(قسمت ارسال مدارک)

جهت آشنایی و  دریافت فرم های ثبت نام اینجا کلیک کنید

نکته:

  • تمام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد لطفا در نگهداری کد کاربری و رمز عبور کوشا باشید و همچنین متقاضیان پس از ثبت نام اولیه و تکمیل مدارک درخواستی؛ ایمیلی از سوی ستاد اجرایی نمایشگاه دریافت خواهند کرد لطفا ایمیل صحیح وارد نمایید .

۲ – دریافت کد رهگیری و گذر واژه هنگام ثبت نام اینترنتی اولیه ، لزوماً به معنای امکان واگذاری غرفه به متقاضیان نمی باشد و تخصیص مکان غرفه بر اساس اولویت زمانی ثبت نام اینترنتی، تکمیل مراحل ثبت نام( فرم ها) و تسویه حساب هزینه مشارکت، و گروه کالایی و… بوده و پس از تکمیل ظرفیت سالن های تحت پوشش، هیچگونه تعهدی جهت تخصیص غرفه به متقاضی وجود نخواهد داشت.

۳- جانمایی غرفه ها با توجه به زمینه فعالیت و گروه کالایی است و تأیید نهایی محل غرفه ها طبق ضوابط بر عهده برگزارکننده است.

۴- متقاضیانی که به هر دلیل در موعد مقرر موفق به ثبت نام در نمایشگاه نگردیده یا پس از تکمیل ظرفیت سالن های تحت پوشش درخواست مشارکت نمایند، باید ثبت نام اینترنتی اولیه در وب سایت داشته، تا در صورت انصراف یا حذف هر یک از مشارکت کنندگان ثبت نام شده در گروه کالایی مرتبط با زمینه فعالیت متقاضی، به ترتیب اولویت زمانی دریافت درخواست ها و در صورت امکان، نسبت به جایگزینی متقاضیان جدید اقدام گردد.

۵- درخواست اضافه متراژ غرفه فقط با موافقت و تأیید برگزارکننده امکان پذیر خواهد بود.

۶- چنانچه اجرای غرفه سازی با اخذ تأیید از ستاد برگزاری به صورت دو طبقه انجام گیرد، شرکت کننده ملزم به پرداخت متراژ تحت پوشش طبقه دوم بر اساس تعرفه درج شده می باشد

۷- در صورت انصراف از مشارکت تا یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه؛ پس از اعلام کتبی شرکت کننده و تأیید برگزارکننده، ۱۰% وجه پرداختی کسر و مابقی به مشارکت کننده مسترد می گردد و در صورت انصراف کمتر از یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه هیچ وجهی به شرکت کننده مسترد نخواهد گردید.

* اجرای بند ۸، هیچ گونه ارتباطی با اعلام جانمایی نخواهد داشت.

۹- تمام اطلاعات مورد نیاز مشارکت کنندگان در دفترچه قوانین و مقررات بر روی سایت درج گردیده است، لطفا از تماس های بی مورد با ستاد اجرایی نمایشگاه خودداری فرمایید در صورت لزوم می توانید به آدرس hamex@ahamiran.com  ایمیل ارسال نمایید.

نکته بسیار مهم: با توجه به دستورالعمل نحوه محاسبه هزینه های ارزی ریالی مصوبه هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران به شرح ذیل لازم الاجرا می باشد:

  1. نمایش کالا با برند یا نام ایرانی ، توسط واحدهای تولیدی صنعتی دارای پروانه بهره برداری و گواهی فعالیت صنعتی ، کارت شناسائی کارگاه معتبر و یا واحد تولیدی صنفی دارای پروانه صنفی تولیدی، که در داخل و یا مناطق آزاد تجاری و یا ویژه اقتصادی تولید و ارائه می گردند، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.
  2. نمایش کالا با برند یا نام ایرانی که در داخل تولید و تحت لیسانس و یا محصول مشترک کشورهای خارجی معرفی می گردد، مشمول پرداخت هزینه۳۰% ارزی و ۷۰% ریالی می باشد.
  3. نمایش کالا بابرند خارجی که براساس سرمایه گذاری مشترک شرکت های ایرانی وخارجی در ایران تولید و دارای مجوز از وزارت امور اقتصادی و دارائی و مصوبه هیات دولت می باشد، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.
  4. نمایش نمونه کالای خارجی به منظور مقایسه با کالای داخل، توسط واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری از مراجع ذیربط ، درصورت تجمیع نمونه در حداقل فضا( به تناسب نوع و ابعاد نمونه ) و عدم اقدام به بازاریابی ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.
  5. نمایش ماشین آلات خارجی صرفاً به عنوان ابزار کار درارتباط با نمایش نوع فعالیت ، توسط واحدهای تولیدی، به شرط پوشاندن برند خارجی و عدم تبلیغ آن ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.
  6. معرفی خلاقیت های فنی، نرم افزاری (اتوماسیون ) درصورت عدم تبلیغ شرکت های خارجی (به صورت پوستر، بروشور وکالاو…) مشمول پرداخت به صورت ریالی می باشد.
  7. مشارکت اتاق های مشترک بازرگانی ایران و سایرکشورها، صرفاً بدون ارائه کالا ، و همچنین دفاتر نهادهای بین المللی از جمله یونسکو-یونیسف-فائو و غیره مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.
  8. مشارکت شرکت های عرضه کننده خدمات مشاوره ای ، پیمانکاری طرح واجرا، طراحی سیستم و موارد مشابه صرفاً بدون ارائه کالا و یا هرگونه تبلیغ برند خارجی، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد . در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه به صورت ۳۰ درصد ارزی و۷۰درصد ریالی خواهد بود.
  9. مشارکت آژانس های مسافرتی وگردشگری در صورت عدم تبلیغ نمایندگی خارجی ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.
  10.  مشارکت نشریات داخلی اعم از روزنامه، مجله، بولتن، ویژه نامه، آگهی نامه و امثالهم که با تبلیغ توأمان شرکت های داخلی و خارجی منتشر می گردند، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد. بدیهی است تبلیغ برند یا نمایندگی شرکت های خارجی در غرفه تخصیص یافته به نشریات (از طریق نصب بنر، پخش فیلم، توزیع سی دی ، کاتالوگ و بروشور مستقل خارجی و…) مشمول پرداخت هزینه۳۰% ارزی و ۷۰% ریالی می باشد.
  11. معرفی خدمات پس از فروش کالاهای خارجی در جهت رفاه مصرف کننده توسط نمایندگان مجاز داخلی(با ارائه پروانه صنفی و معرفی نامه کتبی از شرکت مربوطه ) و با رعایت عدم ارائه کالا و قطعات منفصله، مشمول پرداخت هزینه به صورت ۳۰درصد ارزی و۷۰درصد ریالی می باشد.
  12. محصولات خارجی وارد شده در کشور به صورت فله که پس از بسته بندی و یا مخلوط با کالای ایرانی توسط مشارکت کننده داخلی به نمایش گذاشته می شود، به میزان فضای اشغال شده ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ریالی می باشد.

۱۳٫شرکت های تولیدی ایرانی که محصولات با برندهای خارجی تولید می نمایند چنان چه دارای پروانه ساخت و بهره برداری وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند به صورت ریالی محاسبه می گردد .

۱۴٫تخصیص فضا به نمایندگی های بازاریابی و فروش نمایشگاه های خارجی ، درصورت ارائه تفاهم نامه با مجری داخلی ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ۳۰درصد ارزی و۷۰درصد ریالی می باشد. درغیر این صورت مشمول پرداخت هزینه به صورت ۱۰۰درصد ارزی خواهد بود.

  1. نمایش کالایی که مستقیماً درخارج از کشور تولید شده ، مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی می باشد.
  2. تبلیغ واردات کالا به هرنحو و عرضه بروشور، فیلم ، عکس ،کاتالوگ، بنر و موارد مشابه در رابطه با تبلیغ کالا ویا شرکت های خارجی، مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی می باشد.
  3. تبلیغ نمایندگی انحصاری ویا رسمی شرکت های خارجی مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی می باشد.
  4. شرکت های تولیدی بازرگانی ایرانی که به منظور تولید و نمایش کالای تولید داخل و نیز کالای خارجی در نمایشگاه مشارکت دارند می بایستی کالا یا خدمات مربوط به بخش خارجی را در فضائی کاملا متمایز و درمتراژ تفکیک شده (با ابعاد استاندارد)از بخش داخلی و با رعایت حداقل متراژ(۹ متر مربع) عرضه نمایند.درغیر این صورت کل فضای غرفه به صورت ارزی محاسبه خواهد شد.
  5. تخصیص هرگونه فضا جهت احداث محل تشریفات (VIP) مطابق با نوع مشارکت اعم از ریالی و ارزی محاسبه و عیناً دریافت خواهد شد.
  6. پس از افتتاح نمایشگاه، کمیته ارزی و ریالی به همراه مجری نسبت به بازدید از کلیه غرف اقدام و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب طی صورتجلسه تنظیمی به امضاء مجری رسیده است و مشارکت کننده موظف به پرداخت وجه مربوطه می باشد. بدیهی است نظارت بر عملکرد غرف در طول دوره برگزاری استمرار خواهد داشت.

حضور در نمايشگاه‌ها تابع قوانين و مقررات شركت سهامي نمايشگاه‌ هاي بين‌المللي ج.ا.ايران مي‌باشد، جهت كسب اطلاعات بيشتر به بخش دفترچه قوانین و مقررات مراجعه فرماييد. تكميل و ثبت نام در نمايشگاه به منزله قبول قوانين نمايشگاه مي‌باشد.

مشارکت کننده محترم

خواهشمند است جهت تسریع در تکمیل و نهایی شدن کلیه مراحل ثبت نام طبق جدول تاریخ های  بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی که در زیردرج شده است اقدامات لازم را انجام دهید

ردیف

عناوین تاریخ های مهم  بیست و سومین  نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

تاریخ

۱ زمان برگزاری نمایشگاه ۳ الی ۶ آبان ۱۴۰۲
۲ آخرین مهلت ثبت نام اینترتی نمایشگاه(در صورت موجود بودن غرفه نمایشگاهی) ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
۳ آخرین مهلت بارگزاری فرم های ثبت نام قطعی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
۴ تسویه حساب نهایی غرفه حداکثر سه روز کاری پس از دریافت پیش فاکتور
 ۵ بارگزاری فرم مشخصات شركت جهت چاپ در كتاب ويژه نمايشگاه حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱

 

 ۶ بارگزاری عکس پرسنلی حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
 ۷ تحویل کارت های شناسایی غرفه داران  ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ الی ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
 ۸ اعلام نقشه های جانمایی و شماره غرفه ها در پنل کاربری شرکت از ۱۴۰۲/۰۷/۰۱بر اساس گروه کالایی
 ۹ آخرین مهلت جهت اعلام درخواست تغییر غرفه از پیش ساخته به خودساز یا بالعکس ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
 ۱۰ معرفی غرفه ساز ، تائید نقشه های اجرایی غرفه سازی و دریافت مجوزآن ۲۵الی ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
 ۱۱ تحویل فضا به شرکت کنندگان غرف خودساز ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
 ۱۲ آخرین مهلت جهت پایان عملیات ساخت و ساز و خروج نخاله ۱۰۴۲/۰۸/۰۱
 ۱۳ تحویل غرفه ها جهت چیدمان کالاهای نمایشی و تزئین غرفه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
 ۱۴ افتتاح رسمی نمایشگاه ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
 ۱۵ خروج کالاهای نمایشی از محوطه نمایشگاه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
 ۱۶ جمع آوری و تخلیه تجهیزات غرفه سازی از محوطه نمایشگاه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

 

تعرفه واگذاری فضای نمایشگاه در سال۱۴۰۲

گرید نمایشگاه بخش داخلی موقعیت سالن تعرفه واگذاری فضای نمایشگاهی بدون تجهیزات / متر مربع تعرفه واگذاری فضای نمایشگاهی با تجهیزات / متر مربع
 

A+

 

 

ریالی

کلیه سالن ها ۵/۹۱۲/۰۰۰(ریال) ۷/۳۹۰/۰۰۰(ریال)
فضای باز ریالی محوطه نمایشگاه ۴/۲۲۷/۰۰۰(ریال) ——–
ارزی

(خارجی )

کلیه سالن ها ۱۸۰(یورو) ۲۰۰(یورو)
فضای باز ارزی محوطه نمایشگاه ۱۱۰ (یورو) ———
ارزی( نمایندگان خارجی) کلیه سالن ها ۸۱/۳۳۰/۶۶۰ (ریال) ۹۰/۳۶۷/۴۰۰(ریال)
فضای باز ارزی محوطه نمایشگاه ۴۹/۷۰۲/۰۷۰(ریال) ——–
  • غرفه با تجهیزات شامل؛ پانل های اطراف، موکت، یک عدد پریز و روشنایی، یک عدد میز و دو عدد صندلی به ازای هر ۱۲ متر مربع ، سردرب غرفه به فارسی و لاتین می باشد.
  • حداقل متراژ غرفه با تجهیزات (ریالی) ۱۲ متر مربع و حداکثر ۸۰ متر
  • حداقل متراژ غرفه بدون تجهیزات (ریالی) ۲۵ متر مربع و حداکثر ۲۰۰ متر
  • حداقل متراژ غرفه با تجهیزات ( ارزی) ۱۲ متر مربع و حداکثر ۸۰متر
  • حداقل متراژ غرفه بدون تجهیزات ( ارزی) ۱۲ متر مربع و حداکثر ۲۰۰متر
  • حداقل متراژ غرفه بدون تجهیزات برای فضای باز(ارزی- ریالی) ۲۰ متر مربع و حداکثر ۲۰۰ متر

توجه:

  • نرخ هر یورو مبلغ ۴۵۱٫۸۳۷ ریال برای شرکت های نمایندگی خارجی براساس مصوبه شرکت سهامی نمایشگاه ها می باشد.

علاوه بر هزینه غرفه هزینه های زیر نیز در پیش فاکتور خدمات لحاظ خواهد شد.

  • بر اساس دستورالعمل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، هزینه تبلیغات در وب سایت شرکت سهامی نمایشگاه ها برای تولیدکنندگان داخلی مبلغ۱۰۲۰۰۰۰۰ ریال و برای شرکت های خارجی مبلغ ۵۰ یورو با احتساب ارزش افزوده می باشد.
  • به مبلغ ثبت نام ۹٪ به عنوان مالیات بر ارزش افزوده اضافه و اخذ می گردد.
  • هزینه خدمات تکمیلی نمایشگاه برای غرفه های ریالی/ارزی به ازاء هر مترمربع ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ ریال در پیش فاکتور لحاظ و دریافت خواهد شد.
  • هزینه غرفه بخش وارد کنندگان(ارزی) به صورت یورو باید به واحد مالی ستاد برگزاری تحویل داده شود.

کلیه هزینه های مشارکت فوق الذکر به صورت علی الحساب دریافت می گردد.

Back To Top